SPORTAS  NAMUOSE. NUO KO PRADĖTI IR KAIP PRISIVERSTI?

SPORTAS NAMUOSE. NUO KO PRADĖTI IR KAIP PRISIVERSTI?

Sportas namuose. Nuo ko pradėti.

Sportas – sveikata, sportas – vaistas nuo visų ligų, sportas – geros savijautos šaltinis… Ko gero esate girdėję ir dar daugiau pagyrų sportui, tačiau kodėl vis dar nerandate jėgų pradėti sportuoti? Truksta laiko? Galbūt sportas namuose padėtu?

Sportas namuose

Na, jei dirbate 8 valandas per dieną, (tebūnie pietų pertrauka poilsiui, ne sportui, tad, tarkim, 9 valandos), 8 valandas kokybiškai miegate, valandą skiriate kelionei į darbą ir atgal (jei gyvenate didmiestyje, mažesniame miestelyje sugaištate gerokai mažiau), 1,5 valandos maisto gaminimui, 1,5 valandos bendravimui su antra puse ir vaikais, valandą buities darbams, valandą sau (grožio puoselėjimui, poilsiui, hobiui), jums turėtų likti bent valanda, kuria galėtumėte skirti sportui. Sutinkame, kad per valandą (jei tikrai įtempta dienotvarkė neleidžia išpešti daugiau laiko) nulėkti į sporto klubą ir jame atlikti pratimų programą ar sudalyvauti grupinėje treniruotėje iš ties praktiškai neįmanoma ar labai sudėtinga. Taigi kas galėtu padėti skirti bent valandą laiko sportui? Atsakymas – sportas namuose.

Kaip skirti laiko sportui namuose?

Kokios įrangos reikalauja sportas namuose?

Taigi, jei jau pasiryžote sportui namuose, ko gero kyla klausimas, nuo ko pradėti?Sportas namuose nereikalauja didelės įrangos. Visų pirma, patartina įsigyti bent patogų kilimėlį ant kurio galėsite atlikti įvairius pratimus. Vėliau, ko gero, pamatysite, kad jums gali prireikti svarelių, galbūt gimnastinės gumos ar kamuolio. Tačiau pradžioje, jums tikrai pakaks jūsų kūno svorio, tad galite drąsiai pradėti sportuoti vien turėdamos minkštą kilimėlį sportui (įsigysite bet kurioje sportinių prekių parduotuvėje, ar tiesiog internetu).

Sportas namuose | Programa

Sportas namuose reikalauja – susidaryti pratimų programą.Nors sportas namuose gali būti sudėtingas, vienas iš palengvinančių variantų yra užsisakyti programą pas asmeninį trenerį, kurių šiais laikais apstu vien socialiniuose tinkluose. Vidutiniškai už 15-20 eur asmeninis treneris paruoš jums pratimų programą, kurią galėsite atlikti namuose. Kitas variantas – išsirinkti jums patinkančias programas ar trenerius YouTube kanale ir atlikti pratimus žiūrint vaizdo įrašus, tiesiog įvesdami į paiešką sportas namuose. Ir trečias variantas – susidaryti programą pačiam. Nors pradedančiajam tai gali būti sudėtinga, nes sudarant programą svarbu atsižvelgti, kad būtų treniruojami visi kūno raumenys, o ne kuri nors, jūsų nuomone, problematiškiausia grupė atskirai. Tačiau, tai lygiai taip pat įmanoma šiek tiek panaršius internete ir atsirinkus labiausiai jums patinkančius pratimus atskiroms raumenų grupėms: kojoms, užpakaliui, pilvo raumenims, rankoms, krūtinei, pečiams, nugarai.

Kad sportas namuose nebūtu nuobodus, žemiau pateikiame keletą, mūsų nuomone įdomesnių kompleksinių pratimų vaizdo įrašų, kuriuos stebėdami galite susidaryti savo programą. Žinoma, idealiu atveju, turėtumėte per valandą spėti atlikti apšilimą, pratimus, stiprinančius visas kūno raumenų grupes bei tempimo – atsipalaidavimo pratimus. Tačiau pradžioje sportas namuose yra sunkus, galite pradėti kiekvieną dieną treniruojant skirtingą raumenų grupę. Žinoma, apšilimo ir tempimo pratimai lieka būtini. Taip per dieną sugaištumėte apie 30-40 minučių. Tuo atveju, jei jums patogiau sportuoti rečiau, bet daryti ilgesnes treniruotes, galite susidaryti pratimų kompleksus 60-80 minučių ir sportuoti kas antrą dieną. Pavyzdžiui, 1) apšilimas + pratimai kojoms + pratimai pilvo presui + tempimas; 2) apšilimas + pratimai rankoms + pratimai pilvo presui + tempimas; 3) apšilimas + pratimai kojoms + pratimai nugarai + tempimas.

Leave a Reply

Close Menu