NUMESTI SVORIO: 3 ESMINIAI ŽINGSNIAI SĖKMĖS LINK

NUMESTI SVORIO: 3 ESMINIAI ŽINGSNIAI SĖKMĖS LINK

Yra daug būdų kaip numesti svorio. Visgi, dažniausiai tie būdai susiję su nuolatiniu alkio jausmu bei nepasitenkinimu. Jeigu negali pasigirti geležine valia, alkis tave anksčiau ar vėliau nugalės ir dažnu atveju atsisakysi svorio metimo planų. Tačiau ne viskas prarasta – tikrai įmanoma atsikratyti svorio ir be alkio jausmo ar nuolatinio nepasitenkinimo. Šiame straipsnije aptarsime 3 žingsnių planą kaip numesti svorio, kurio pagalba galėsi: Ženkliai sumažinti apetitą Be alkio jausmo greičiau numesti svorio Tuo pačiu padidinti metabolizmo našumą Štai paprastas 3 žingsnių planas, padėsiantis sveikai, saugiai ir efektyviai atsikratyti nepageidaujamo svorio.

Kaip numesti svorio? Mažinti suvartojamų kalorijų kiekį.


SUMAŽINK CUKRAUS IR KRAKMOLO SUVARTOJIMĄ

Tai bene svarbiausia atsakymas į klausimą kaip numesti svorio – cukraus ir krakmolo (tam tikrų angliavandenių) sumažinimas. Cukrus ir krakmolas – tai labiausiai insulino išsiskyrimą skatinančios medžiagos. Jeigu dar nežinojai, tai insulinas yra pagrindinis hormonas, atsakingas už organizmo riebalų kaupimą. Kuomet insulinas sumažėja, riebalams pasidaro žymiai lengviau ištrūkti iš jų atsargų „sandėlio“ ir organizmas vietoje angliavandenių pradeda deginti riebalus ir taip padeda numesti svorio. Be to, sumažėjus insulinui, tavo inkstai pradeda šalinti perteklinį natrio ir vandens kiekį iš organizmo – atitinkamai sumažėja patinimas bei nereikalingas vandens svoris (1, 2). Neretai atsitinka, jog atsisakius cukraus ir krakmolo, per pirmąją savaitę žmonės atsako į klausimą kaip numesti svorio ir jiems pavyksta atsikratyti net 4-5 kilogramų, kurios sudaro tiek riebalai, tiek vanduo. Vieno tyrimo metu, kuriame dalyvavo antsvorį turinčios bei nutukusios moterys, buvo lyginamas mažai angliavandenių ir mažai riebalų turinčių mitybos planų efektyvumas padėsiančių numesti svorio.


KAIP NUMESTI SVORIO? VALGYK BALTYMUS, RIEBALUS IR DARŽOVES

Kiekviename tavo patiekale turi būti baltymų, riebalų bei mažai angliavandenių turinčių daržovių. Tokiu būdu turėtum automatiškai suvartoti rekomenduojamą angliavandenių kiekį – 20-50 gramų per dieną, padėsiantį numesti svorio.

BALTYMAI

Štai puikūs baltymų šaltiniai: Mėsa: jautiena, vištiena, kiauliena, ėriena ir t.t. Žuvis ir jūros gėrybės: lašiša, upėtakis, krevetės ir t.t. Kiaušiniai pakankamo baltymų kiekio suvartojimas yra labai svarbus. Įrodyta, jog tai padeda pagreitinti metabolizmą ir per dieną sudeginti nuo 80 iki 100 daugiau kalorijų (5, 6, 7). Daug baltymų turintis mitybos planas taipogi gali (8, 9): Sumažinti įkyrias mintis apie maistą sumažinti norą užkandžiauti, ypač vėlai vakare Padidinti sotumo jausmą ir taip automatiškai suvartoti mažiau kalorijų Ir visa tai tik suvartojant daugiau baltymų. Kuomet kalba eina apie klausimą kaip numesti svorio, baltymai tampa maistinių medžiagų karaliumi.

Svorio metimas


MAŽAI ANGLIAVANDENIŲ TURINČIOS DARŽOVĖS

Nebijok apkrauti savo lėkštę daržovėmis, tai padės tau numesti svorio. Gali suvartoti masišką kiekį daržovių ir vis tiek neperžengti rekomenduojamo 20-50 gramų angliavandenių suvartojimo per dieną. Štai tinkami daržovių pavyzdžiai: Agurkai Briuselio kopūstai Brokoliai Gūžiniai kopūstai Kalafiorai Lapiniai kale kopūstai Salierai Salotos Špinatai Šveicarijos mangoldai Sužinok daugiau:  Celiulitas: ar apskritai įmanoma jį panaikinti? Jeigu vadovausiesi mėsos bei daržovių vartojimu paremtu mitybos planu, turėtum nesunkiai gauti optimaliai sveikatai palaikyti reikiamas skaidulines medžiagas, vitaminus bei mineralus. Iš esmės, grūdams apskritai nėra fiziologinio poreikio.

Leave a Reply

Close Menu