PRATIMAI NUGARAI: TEMPIMAS, STIPRINIMAS, PATARIMAI.

PRATIMAI NUGARAI: TEMPIMAS, STIPRINIMAS, PATARIMAI.

Pratimai nugarai

Kas nėra susidūręs su nugaros skausmais?

Gal ir rasime keletą laimingų žmonių… bet šiandienos gyvenimo būdas praktiškai užtikrina, kad ankščiau ar vėliau nugarą skaudės. Yra daugybė faktorių, kurie nulemia, kad teks pakovoti su skausmu: Susikūprinimas sėdint; Sėdėjimas ilgą laiką; Netaisyklingas sunkumų kilnojimas; Viršsvoris; Fizinis pasyvumas; Rūkymas; Aukštakulniai; Stresas. Manau, kad tai nėra kažkokia naujiena ar negirdėtos priežastys. Esmė tame, kad jos yra ir jos kaltos. Straipsnyje pateikti pratimai nugarai(drąsiai gali būti praktikuojami namuose), kurie padės kovoti su skausmu. Bei šie pratimai nugarai šiek tiek pagerins gyvenimo kokybę.

4 pratimai nugarai gyvenimo kokybei pagerinti.

Pratimai nugarai?

Elementarūs pratimai nugarai, kuriuos rekomenduoju atlikti po treniruotės arba tiesiog namuose. Viskas paremta joga Taipat šie pratimai nugarai padės tapti lankstesniu.

Pratimas nr. 1

Atsigulk ant nugaros. Lenk dešinės kojos kelį prie krūtinės. Gali permesti rankšluostį per pėdą ir jį laikyti ištempęs. Tiesk koją į lubas. Ištiestą koją tokioje pozicijoje laikyk 3-5 minutes. Kartok pratimą su kaire koja. Nepamiršk kvėpuoti.

Pratimas nr. 2

Atsigulk ant nugaros, lenk kelius prie krūtinės, rankas tiesk į šonus, kad kūnas būtų T formos. Iškvėpdamas orą, sulenktus kelius lenk prie žemės. Tavo pečiai pratimo metu turėtų būti tvirtai prispausti prie žemės. Jeigu lenki kelius į dešinę, ir kairysis petys pradeda kilti, tuomet kelius trauk toliau nuo dešinio peties. Kelius prie žemės laikyk 2 minutes, ir taip su kiekviena puse.

Pratimas nr. 3

Pratimai nugarai gali būti nelengvi, kaip ir šis. Atsigulk ant pilvo. Pakelk viršutinę kūno dalį, remdamas kūną ant dilbių. Alkūnės turi lygiuotis su pečiais. Spausk dubenį prie žemės. Gali jausti nemalonų jausmą nugaroje – tiesiog kvėpuok, praeis. Apatinėje nugaros dalyje pagerės kraujotaka. Tokioje pozicijoje pabūk 1-3 minutes. Pakartok keletą kartų.

Pratimas nr. 4

Atsigulk ant nugaros. Sulenk abu kelius, pėdas laikydamas ant žemės. Lenk dešinę koją, išorinės pusės kulkšnies kauliuką spausdamas prie kairės kojos šlaunies. Abiem rankomis apglėbk kairę koją ties viršutine šlaunies dalimi ir lengvai lenk į save. Laikyk tokią poziciją 2-3 minutes. Kartok su kita koja.

5 Patarimai nugarai – skausmui mažinti

Taigi, pratimai nugarai aptarti, dabar peržvelgsime, ką galima pakeisti kasdienėje rutinoje. Pateiksiu 5, mano nuomone, efektyviausius patarimus nugaros skausmui mažinti. Nebūtina prisitaikyti ir laikytis visų penkių, reikėtų išsirinkti bent keletą.

Jūdėk

Pratimai nugarai nėra viskas, svarbiausia jūdėti. Banalu? Banalu, bet reikia įsikalti į galvą, kad nuolatinis sėdėjimas darbe, namuose, mašinoje, ant sofos ar tualete yra kaltas dėl tavo skausmų. Mūsų stuburas yra kaip ir bet kuri kita kūno dalis – sukurta judėjimui. Darbas ne kitame miesto gale? Tuomet nėra prasmės važiuoti į jį, kai turi tokias gražias kojas. Gyveni daugiabutyje? Lipk laiptais. Turi šunį? Pasivaržykit kuris greičiau pavargs.

Sportuok

Pratimai nugarai gerai tačiau kuomet pasivaikščiosi ir pradėsi jaustis geriau, galėsi užsiimti rimtesne fizine veikla. Įsigyk dviratį, išvažiuok pasivažinėti. Gali pradėti lankyti baseiną. Išbėk į parką, apsuksi keletą ratų. Susirask vidutinio intensyvumo fizinę veiklą, kuri tau patinka. Nebūtina vaikytis to, kas „madinga“ ir ką daro visi. Atmink – tai tau turi teikti malonumą. Tik suradęs mėgstamą veiklą, galėsi užsiimti ja ilgą laiką. Ilgalaikė perspektyva reiškia ilgalaikę naudą. Tokie maisto papildai kaip B grupės vitaminai taip pat gali padėti.

Žemiau pateikti 7 trumpi pratimai nugarai

Leave a Reply

Close Menu