AUGIMO HORMONAS – KAIP JĮ PADIDINTI?
Augimo horminai - kaip subalansuoti?

AUGIMO HORMONAS – KAIP JĮ PADIDINTI?

Augimo hormonas - svarbus raumenų auginime

Augimo hormonas – itin svarbus raumenų, jėgos bei bendro fizinio pajėgumo didinimui. Visgi, vien tuom viskas neapsiriboja – svarbu ir tinkama mityba, intensyvus fizinis krūvis, kokybiškas miegas bei atsistatymas. Žmogaus augimo hormonas (HGH) yra augimo hormonas, kurį išskiria hipofizė (posmegininė liauka). Dar žinomas kaip tiesiog augimo hormonas (GH), šis yra atsakingas už augimą, kūno sudėjimą, ląstelių atsistatymą bei medžiagų apykaitą. Augimo hormonas skatina raumenų augimą, jėgą bei fizinį pajėgumą, tuo pačiu padėdamas organizmui atsistatyti po intensyvios fizinės veiklos ar ligos. Sutrikus, tiksliau sumažėjus augimo hormono lygiui, sutrinka gyvenimo kokybė – padidėja įvairių ligų rizika bei auga riebalinė masė. Ypač svarbu palaikyti augimo hormonas turi palaikyti lygį siekiant numesti svorio, reabilitacijos po traumų metu bei siekiant pagerinti fizinį pajėgumą. Tavo dieta bei gyvenimo stilius gali turėti milžiniškos įtakos HGH lygiui.

AUGIMO HORMONAS – SUMAŽINTI KŪNO RIEBALUS

Augimo hormonas yra susijes su žmogaus riebalų kiekiu. Žmonės, turintys viršsvorį, greičiausiai dažniau susidurs su įvairiais sveikatos sutrikimais. Viena iš priežasčių – sutrikę HGH lygiai. Nustatyta, kad asmenys, kurie turi 3 kartus daugiau riebalų pilvo srityje nei įprasta norma, turėjo per pus mažesnį HGH lyg, nei liekni asmenys. Visgi pastebima, kad didesnis riebalų santykis labiau paveikia HGH lygius vyrų organizmuose. Bet kuriuo atveju, mažinti kūno riebalus aktualu abiejoms lytims. Pilvo srityje susikaupę riebalai yra bene pavojingiausi iš visų, pagal galimą įvairių sveikatos sutrikimų riziką. Sudeginus riebalus, susinormalizuos ne tik HGH lygiai, bet ir žymiai pagerės sveikata.

PASNINKAVIMAS

Augimo hormonas taipat padidinamas pasninkaujant. Lietuvoje pasninkas dažniausiai siejamas su Krikščionybės papročiais. Visgi, pasninko sąvoka yra gerokai platesnė. Pasninkas – mitybos tipas, kuomet maistas yra apribojamas tik trumpiems periodams. Sužinok daugiau:  Nekaloringas maistas: 8 itin naudingi produktai Keletas pavyzdžių: 8 valandas trunkantis įprastas mitybos režimas, po jo – 16 valandų pasninko. Kitas būdas yra 2 dienas savaitėje vartoti tik po 500-600 kalorijų per dieną. Augimo hormonas gali būti stabilizuojamas pasninkaujant. Visų pirma, tai yra būdas numesti riebalus, o to rezultatą mes jau aptarėme. Pasninkavimas palaikys žemą insulino lygį dienos bėgyje. Insuliną žmogaus organizmas išskiria valgant. Patvirtinta, kad staigūs insulino lygio šoktelėjimai gali sutrikdyti HGH išsiskyrimą. Vieno labai intriguojančio tyrimo metu nustatyta, kad pirmomis 3 pasninko dienomis, HGH lygis išaugo 300 %, o po savaitės net 1250 %. Sakyčiau, puikus būdas sudeginti riebalus ir tuo pačiu priaugti liesos raumenų masės. Vis gi prieš pradedant praktikuoti šį reikalą, derėtų pasiskaityti plačiau – apie maisto derinimą, valgymo laikus bei apsirūpinti BCAA maisto papildais.

MAŽINTI SUVARTOJAMĄ CUKRU

Insulino lygis turi neigiamą įtaką HGH. Tą jau aptarėme, pameni? Perdirbti angliavadeniai bei cukrus labiausiai kelia insulino lygį. Jeigu apribosi jų vartojimą, sulauksi teigiamų pasėkmių. Įrodyta, kad diabetikai, kurie turi sutrikusią cukraus bei insulino funkciją, HGH organizme turi 3-4 kartus mažiau, negu sveiki asmenys. Įvairus cukrus, kad ir koks bebūtų velniškai skanus, yra tiesiogiai susijęs su nutukimu, nekontroliuojamu svoriu bei įvairiais sveikatos sutrikimais. Suprask teisingai – niekas nedraudžia retkarčiais pasimėgauti mėgstamu saldžiu užkandžiu, jokių rimtų ilgalaikių problemų tai tikrai nesukels. Pasistenk prižiūrėti ką valgai: 90 % atvejų būtent nuo to priklausys tavo sveikata, hormonų veikla bei kūno sudėjimas.

Leave a Reply

Close Menu